Administratör till myndighet i Göteborg

Sista ansökningsdag: 2025-04-02

Referensnummer: 73312

Roll: Administratör

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid

Om tjänsten

Nu söker vi en administratör för ett längre konsultuppdrag hos vår kund som är en myndighet i Göteborg.

- Omfattning: Heltid 100%
- Start: 2025-05-05 (senast 1a juni)
- Längd: 2026-08-30

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.
Semester erbjuds veckorna 28-31 sommaren 2025

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

Ett uppdrag som administratör på heltid, där del av tjänst ca 20% i institutionens egna konferenslokal.

Vi söker en administratör med stor känsla för service och med vana av teknisk support vid presentationer och virtuella möten. I tjänsten ingår även grundutbildningsadministration på grund-och avancerad nivå, forskarutbildningsadministration, samt personaladministration med stöd av vår HR partner.

I rollen ingår också att boka resor och logi för gäster, beställa och tillhandahålla catering till våra möten och konferenser, liksom mer administrativa uppgifter så som inköp av kontorsvaror, arkivering i Chalmers diarieföringssystem, samt uppgifter relaterat till lokaler och personal o gäster (kort, nycklar och accesser etc.). Hur aktuell arbetsuppgifts fördelningen ser ut kan variera över tid.

Vem är du?

För att vara aktuell för uppdraget behöver du uppfylla nedan kriterier:

Vi söker dig som vill göra både oss och dig bra - du ser det här jobbet som en chans få kombinera service, support och teknik med administration. Som person är du positiv och noggrann och levererar med kvalitet utan att fastna i en detalj längre än nödvändigt. Du är lösningsorienterad med en förmåga att skapa tydliga rutiner, förenkla och jobba smart utan att ge avkall service.

Flexibilitet och förmåga att prioritera/omprioritera dagligen är av stor vikt, och en normal dag innebär arbete på campus ofta med många förflyttningar mellan kontorsrum och mötesrum och våningar.

Rollen kräver en hög administrativ förmåga, uttalad samarbetsförmåga och relationskompetens samt en förmåga att jobba såväl självständigt som prestigelöst i grupp med kollegor. Du både kan och vill arbeta i administrativa system (så som LADOK, PRIMULA, Proceedo, Chalmers 360, Officepaketet, Chalmers persondatabas/datorkontosystem (PDB) mfl.) och med teknisk utrustning på användarnivå, samt hantera administration, planering och genomförande av möten och konferenser.

God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav då kommunikationen sker på båda språken.

Om verksamheten

Tycker du detta låter som ett kul och passande uppdrag för dig? Då ansöker du via länken i annonsen.
Urvalet kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Välkommen!

Kontaktperson
Jörgen Piontek