It Support till Borås

Sista ansökningsdag: 2025-12-18

Referensnummer: 5016

Roll: Helpdesk

Ort: Borås

Omfattning: Heltid

Brinner du för service, teknik och att hjälpa andra? Vi söker nu en IT Support Specialist som vill arbeta i ett engagerat team och ge teknisk support till användare inom logistik, butik och olika verksamhetsdelar i organisationen.

Om tjänsten

I den här rollen ger du daglig teknisk användarsupport för organisationens digitala verktyg, bland annat Office 365 och andra interna system. Du hjälper användare att förstå, felsöka och lösa problem på ett pedagogiskt och professionellt sätt.

Dina arbetsuppgifter

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Teknisk support via telefon, ärendehanteringssystem och andra kanaler
- Felsökning och guidning i Office 365 och interna applikationer
- Att bidra till en positiv användarupplevelse genom snabb och tydlig service
- Samarbete med kollegor kring förbättringar av rutiner, processer och arbetssätt

Vem är du?

Vi tror att du har erfarenhet från IT-support, kundtjänst eller utbildning inom information, kommunikation eller liknande.

Viktigare än exakt bakgrund är att du:

- Har ett stort intresse för teknik och problemlösning
- Gillar att hjälpa andra och har lätt för att förstå användares behov
- Är en lagspelare som stöttar kollegor och skapar god stämning
- Tar ansvar för både din egen utveckling och teamets genom att bidra med idéer och förbättringsförslag

Om verksamheten

Du blir del av ett team som värdesätter samarbete, utveckling och att alltid leverera bästa möjliga support. Här får du möjlighet att växa i rollen och arbeta i en modern och dynamisk IT-miljö.

Kontaktperson
Christian Haraldsson