Customer Facing & Order Management Representative – Danish Speaking

Sista ansökningsdag: 2025-12-14

Referensnummer: 4907

Roll: Kundservice

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid

Vill du arbeta i en dynamisk och internationell miljö där du får en nyckelroll i att skapa förstklassig kundservice? Vi söker nu en Customer Facing & Order Management Representative för region Nord, inklusive Baltikum. Du blir en del av Regional Customer Facing & Order Management-team och rapporterar till den regionala chefen. Rollen riktar sig främst mot den danska marknaden.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll ansvarar du för att skapa en smidig och professionell kundupplevelse, från order till leverans. Du kommer bland annat att:

- Hantera stora grossistorder för Professional Hygienekunder.
- Vara kundens första kontaktpunkt och ge support kring orderstatus, produktinformation och andra förfrågningar.
- Samarbeta med våra Service Specialists för att lösa kundernas behov på ett effektivt sätt.
- Förstå kundens verksamhet, bygga förtroendefulla relationer och leverera service av hög kvalitet, både internt och externt.

Vem är du?

För att lyckas i rollen är du självgående, lösningsorienterad och trivs i ett högt arbetstempo. Du är kommunikativ, samarbetar gärna med andra och arbetar strukturerat även när mycket händer samtidigt. Du brinner för att ge kunderna den bästa möjliga upplevelsen.

Vi ser att du har:

- Relevant utbildning och erfarenhet från kundservice, orderadministration eller liknande arbetsmiljö.-
- Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
- Mycket god muntlig och skriftlig förmåga i danska, svenska och engelska.
- Erfarenhet av SAP/S4 Hana – meriterande men inte ett krav.

Vi erbjuder
- En internationell arbetsmiljö med engagerade kollegor.
- Möjlighet att utvecklas inom kundservice, logistik och orderhantering.
- En roll där du får ta ansvar och vara delaktig i att förbättra våra processer och kundrelationer.

Kontaktperson
Christian Haraldsson